پانزدهمین همایش علوم تخصصی عینک و لوازم جانبی ایساتیس

تاریخ برگزاری : 19 الی 21 اردیبهشت 1403

مکان برگزاری: هتل ارگ جدید یزد

 

پیام ریاست اتحادیه عینک سازان یزد

جمال فلاح فتحی

 

سپاس خدای بزرگ را که به ما توفیق عنایت فرمود تا بتوانیم در جهت تحقق اهداف والای صنفی ؛ بابرگزاری پانزدهمین همایش اپتیک ایساتیس یزد ؛ برگ زرین دیگری از افتخارات ارزشمند در حوزه اپتیک و سلامت بینائی را رقم بزنیم.

با عنایت به لطف و اذعان همه عزیزان و همکاران محترم حاضر در ادوار گذشته این مراسم ؛ همایش اپتیک ایساتیس یزد جایگاه شایسته ومنحصر بفردی را در سطح کشور  بخود اختصاص داده است قطع به یقین این دستاورد فاخر و بزرگ ؛ مرهون همراهی و مشارکت  فعالین این صنعت بوده است.

علی ایحال پانزدهمین دوره این رویداد تبلور عزم و اراده هیات مدیره اتحادیه و ستاد اجرائی برای ارتقا سطح علمی وتقویت بنیان صنفی و همچنین ارج نهادن به مقام فاخر این صنف درسطح  کشور می باشد.

هیئت مدیره اتحادیه یزد ضمن عرض خیر مقدم به کلیه همکاران و میهمانان و مدعوین از سراسر کشورمان ایران ؛ جهت شرکت در پانزدهمین همایش اپتیک ایساتیس ؛ از تلاش مجدانه ستاد محترم اجرائی نیز در برگزاری این رویداد علمی و تخصصی تقدیر و تشکر می نماید.

امید آنکه بااستعانت از خداوندمتعال بتوانیم دین خود را به احسن وجه نسبت به فعالین و حاضرین در این رویداد و آحاد جامعه در آگاهی و بهبود سلامت بینائی انجام دهیم .

از حضرت حق موفقیت و بهروزی همه همکاران و همراهان عزیز را خواستارم.