کتاب کار برنامه نویسی ++C

قیمت : 100/000 ریال

 

یکی از سودمندترین اختراعات بشر تا به امروز کامپیوترها بوده اند. دستگاه هایی که هزاران بار سریعتر از انسان فکر می‌کنند و سرعت عملشان به طرز غیر قابل باوری بالاست. کامپیوترها با اینسرعت و قدرت بالا، امکان انجام خیلی از کارهایی را فراهم کرده‌اند که انسان به طور عادی از انجام آن ها عاجز است.

سیستم های کامپیوتری جدید ، تأثیرات وسیع و رشد سریعی بر اکثر فعالیت های بشری داشته و دارند.امروزه کامپيوتر به يک وسيله چند منظوره تبديل شده است که داراي حافظه بالایی بوده و قابل برنامه ريزي است . از اين رو کامپيوتر قادر به انجام عمليات و محاسبات رياضي و منطقي روي اطلاعات بوده و از نظر سرعت ثبت اطلاعات و نگهداري اطلاعات پر حجم، سرعت بازيابي و خستگي ناپذيري، بر انسان برتري دارد . البته اين بدان معنا نيست که اين ماشين تمام تواناييهايش از انسان برتر باشدزيرا او فاقد خلاقيت و نوآوري است.

متخصصان برای ارسال دستورات به کامپیوتر و ارتباط با آن ، زبانی را ابداع کردند که به آن زبان برنامه‌نویسی می گویند. زبان‌های برنامه نویسی در طول زمان تکامل یافته وبا ایجاد ساختارهای جدید امکانات ویژه ای نیز به وجود آورده اند. زبان برنامه نویسی C++یکی از زبان های قوی و همین طور پایه ای محسوب می شود که ساخت‌یافته و دارای روش منظمی است که باعث ایجاد برنامه هایی کاملاً واضح و خوانا می‌گرددو اِشکال زدایی و خطایابی در آن نیز بسیار ساده است. در این زبان امکاناتی نظیر کلاس‌ها و شیءگرایی، زمینه‌‌ی طراحی و توسعه نرم افزار را برای برنامه‌نویسان فراهم نموده است.

 

 

مولف: فاطمه کاظمی

سال و نوبت چاپ : اول / 1396

قیمت : 100000 ریال

برای سفارش این کتاب تماس حاصل نمایید