مدیریت استعدادها در والیبال

قیمت : 350/000 ریال

 

مدیریت و رهبری استعدادها در والیبال فرآیندی ساده و تک‏ بعدی نیست. هدایت نونهالان و نوجوانان و کمک به آنها برای اینکه به بهترین بازیکن و انسانی که پتانسیل آن را دارند تبدیل شوند، فرآیندی مستمر می‏باشد که باید با توجه به سطح رشد و توسعه‏ی بازیکنان به صورت مرحله به مرحله و پیشرونده انجام شود. این کار نیازمند مدیرانی دلسوز و با دانش و مربیانی آگاه، خردمند، سخت کوش و مسئولیت‌پذیر می‏باشد.

مدیریت استعدادها شامل مراحل استعدادسازی، استعدادیابی، پرورش و تکامل استعدادها، نخبه‏یابی و پرورش بازیکنان نخبه و ایجاد شرایط برای رشد بازیکنان نابغه می‏باشد. در این بین نه تنها نباید موضوع حمایت و نگهداری از استعدادها، نخبه‏ها و بازیکنان نابغه را دست کم گرفت بلکه باید به آن اهمیت ویژه‏ای هم داد.

ما در این کتاب سعی کردیم تا فرآیند پیچیده و چند بعدی پرورش بازیکنان سطح بالا را مرحله به مرحله مورد بررسی قرار داده و راه‏کارهای مناسب و کاربردی را در اختیار مربیان، والدین و بازیکنان قرار دهیم. این کتاب حاصل ماه‏ها مطالعه و تحقیق در زمینه‏های استعدادسازی، استعدادیابی، پرورش استعدادها و حمایت و نگهداری از آنها می‏باشد، که در این راه از معتبرترین کتب و مقالات بین المللی و مشاوره با مربیان اندیشمند و اندیشه‏ساز جهان بهره گرفتیم. با این حال بر این باوریم که ایده‏ها، مطالب و روش‏های مطرح شده در این کتاب را نباید بدون تفکر پذیرفت و تمام ایده‏های مطرح شده قابل بهبود هستند. در همین راستا پذیرای تمام نظرات و پیشنهادات صاحب‏نظران و اندیشمندان این عرصه هستیم؛ چرا که هدف اصلی، کمک به مربیان، بازیکنان و خانواده‏ها است تا گامی به پیش بردارند، تا در نهایت وسیله‏ای باشد برای ساخت جامعه‏ و جهانی بهتر  برای زندگی. 

 

 

مولف: جواد مهرگان

سال و نوبت چاپ : اول / 1395

قیمت : 350000 ریال

برای سفارش این کتاب تماس حاصل نمایید