علم والیبال پلایومتریک                                    قیمت : 200000 ریال 

 

امروزه پیشرفت عملکرد ورزشکاران شگفت‌انگیز است. این پیشرفت مرهون زحمات افراد متعددی است که متخصین طراحی تمرین در بین آنها از جایگاه ویژه و قابل ملاحظه‌ای برخوردار هستند. در واقع می‌توان علم طراحی تمرین را شالوده علم نوین ورزشی ‌نامید.

تمرینات پلایومتریک یا چرخه کشش انقباض از جمله روش‌های تمرینی است که بسیاری از مربیان و متخصصین مطابق با رشته ورزشی خود از آن بهر‌ه‌مند می‌شوند. تعداد مربیان و ورزشکارانی که تمرینات خود را بر پایه تمرینات پلایومتریک برنامه‌ریزی می‌کنند روز به روز در حال افزایش است. در این میان والیبال از جمله ورزش‌های پرطرفداری است که تمرینات پلایومتریک کاربرد گسترده‌ای در آن دارد. تمرینات پلایومتریک مطابق با ماهیت انفجاری و توانی رشته ورزشی والیبال بوده و مکملی برای برنامه های قدرتی و یا تقویت توان این ورزشکاران می‌باشد. به جرات می توان گفت که تمرینات آماده‌سازی والیبال بدون پلایومتریک معنا نخواهد داشت.

کتاب اخیر با رویکرد آشنایی مربیان و ورزشکاران رشته والیبال، با استفاده از منابع به روز و معتبر تهیه و تالیف شده تا بتواند پاسخگوی گوشه‌ای از نیاز این گروه افراد باشد.

معرفی پلایومتریک و تاریخچه تحول آن، مولفه‌های اساسی در طراحی تمرینات پلایومتریک و انواع تمرینات بصورت مصور از مهمترین مباحث این کتاب است.

امید است خوانندگان گرامی ضمن مطالعه این کتاب با نظرات ارزشمند خود ما را در اصلاح نقصانهای آن یاری کرده تا در چاپ‌های آتی شاهد مطالب علمی‌تری در عرصه طراحی تمرینات خاص ورزشی باشیم.

 

 

 

 

گردآوری و تألیف : پروفسور حیدر صادقی، علی فتاحی، میترا عاملی

سال و نوبت چاپ : اول / 1394

قیمت : 200000 ریال

برای سفارش این کتاب تماس حاصل نمایید