اصول مربیگری والیبال                                        قیمت : 250000 ریال

 

امروزه والیبال به یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین رشته‌های ورزشی در کشورمان تبدیل شده است که پیشرفتی پرشتاب در سطح جهان دارد. ادامه دادن چنین روندی نیاز به یک مدل پایدار برای پیشرفت و موفقیت دارد که مبتنی بر فرآیند و ساز وکار باشد.

در چنین فرآیند و ساز و کاری مربیان نقش زیادی ایفا می‌کنند، چرا که در پرورش بازیکنان نخبه و همینطور توسعه والیبال در سطح کشور تأثیر به سزایی دارند. این کتاب با هدف افزایش دانش و آگاهی مربیان کشور آماده شده است و در راستای خط مشی حمایت از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، فدراسیون والیبال اقدام به چاپ و نشر این کتاب نموده است.

در تألیف این کتاب سعی شده است تا از جدیدترین کتب، مقالات پژوهشی و دستاوردهای علمی استفاده شود و مطالب کلیدی و کاربردی آنها در اختیار خوانندگان عزیز قرار گیرد، و توصیه می‌شود این کتاب را با تفکر و تأمل بیشتری مورد مطالعه قرار دهید.

امیدواریم این کتاب به مربیان گرامی سراسر کشور کمک کند تا به مربیانی بهتر تبدیل شوند و این دانش را در پرورش بازیکنانی بهتر برای والیبال و انسان‌هایی بهتر برای جامعه به کار گیرند. و این موضوع را همواره مد نظر قرار دهیم که والیبال با تمام شکست‌ها و پیروزی‌ها، قهرمانی‌ها و جام‌ها و مدال‌ها، در نهایت یک ورزش است و یک بازی؛ و اگر به ما کمک نکند که به انسان‌هایی بهتر تبدیل بشویم و جامعه‌ای بهتر بسازیم، هیچ ارزشی نخواهد داشت. و به خود و بازیکنانمان بیاموزیم که تلاشی هوشمندانه به کار بریم تا علاوه بر روی تابلوی امتیازات سالن مسابقه، در تابلوی امتیازات زندگی نیز برنده باشیم.

در پایان لازم می‌دانیم از جناب آقای دکتر محمدرضا داورزنی ریاست محترم فدراسیون والیبال که همواره حامی فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی بوده‌اند و در چاپ و انتشار این کتاب ما را یاری نمودند سپاسگزاری نماییم.

 

 

 

 

مؤلفین : جواد مهرگان، حلیم شرعی، امیر حسین منظمی

سال و نوبت چاپ : اول / 1393

قیمت : 250000 ریال

برای سفارش این کتاب تماس حاصل نمایید