همایش جامع بیماری های پوست

پیام دبیر کنگره

آقای دکتر بابک شکارچی

 

همکاران عالیقدر، جای بسی خوشوقتی است که همزمان با ایام روز پزشک نخستین"  همایش جامع بیماریهای پوست" توسط معاونت آموزشی سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران با همکاری انجمن متخصصین پوست ایران، برگزار می گردد .

این همایش که با رویکرد بهره مندی از روشهای نوین آموزشی و درراستای افزایش آگاهی جامعه پزشکی برگزار می شود؛ فرصت ممتازی برای حضور همکاران گرانقدر از گروه های مختلف پزشکی است تا از آخرین دستاوردهای علمی در حوزه پیشگیری و درمان بیماریهای پوست و مو بهره مند گردند.

سازمان نظام پزشکی مطابق قانون با استفاده از ظرفیت همکاران در حوزه های مختلف علمی این امکان را دارد تا با  برنامه ریزی دقیق نسبت به بهبود فضای آموزشی کشور، آموزش رشته های مرتبط با حوزه سلامت، آموزش های دوره ای حرفه ای و کوتاه مدت، مشارکت در تدوین برنامه های آموزش گروه پزشکی، اعتباربخشی آموزشی و تهیه راهنماهای بالینی به عنوان یک نهاد ناظر همت گمارد.

وجود انجمن های علمی تخصصی با هیات مدیره های ممتاز و برگزیده جامعه پزشکی از بازوهای اجرایی این مهم در سازمان نظام پزشکی است و برگزاری نخستین همایش بیماریهای پوست، با همکاری انجمن محترم متخصصین پوست ایران در این راستا می باشد .

موجب افتخار و مباهات است که درخت تناور جامعه پزشکی کشور در ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی به هموطنان عزیز از هیچ کوششی فروگذار نکرده است  و امید که با همکاری و تعاون شاغلین حرف پزشکی کشور بتوانیم آینده ای درخشان و سرشار از امید و آگاهی را محقق نماییم .

 

 

نامه دعوت به کنگره

 


 
 
 

نمادها