شانزدهمین کنگره سالیانه انجمن کولوپروکتولوژی ایران

 

پیام دبیر علمی کنگره
آقای دکتر محمدرضا کرامتی
به نام خدا

با سلام و عرض ادب،

خداوند متعال را شاکریم که توفیق مجدد فراهم نمود تا بتوانیم با برنامه علمی "شانزدهمین کنگره سالیانه انجمن کولوپروکتولوژی ایران" در خدمت جامعه علمی کشور باشیم. این همایش، بزرگترین گردهمایی سالانه جراحان کولورکتال و همکاران فرهیخته رشته های مرتبط علمی در کشور میابشد که توسط انجمن علمی کولوپروکتولوژی ایران برگزار میشود. درهمایش امسال، همکاران بزرگوار از مراکز دانشگاهی و درمانی تمام نقاط کشور به مدت سه روز از تاریخ دوم لغایت چهارم اسفند ماه سال 1402 در شهر تهران دور هم جمع خواهند شد و به بحث و تبادل نظر در خصوص جدیدترین مباحث علمی این رشته خواهند پرداخت.

با توجه به گستردگی روز افزون دانش علمی، تکنیک های جراحی و تکنولوژی های مرتبط  در رشته جراحی کولورکتال تلاش شده است تا مباحث همایش امسال با تمرکز بر عنوان "تکنولوژی در کولوپروکتولوژی" و با تاکید بر دانش روز برنامه ریزی و طراحی گردد. برنامه علمی این همایش شامل سخنرانی ها، پانل ها و جلسات مباحثه علمی به گونه ای انتخاب شده اند که علاوه بر جراحان کولورکتال برای همکاران پزشک عمومی، متخصصین، فلوشیپ و فوق تخصص های رشته های دیگر پزشکی و نیز پرستاران همکار در شاخه های علمی مرتبط با کولوپروکتولوژی ارزشمند باشد.

امید است که کنگره امسال برای جامعه علمی کشور مفید واقع شود و میزبان سرفرازی برای تمام همکاران و شرکت کنندگان بزرگوار در این همایش باشیم.

با احترام

 

 

نامه دعوت به کنگره

 

 

 

 
 
 

نمادها