کنگره‌های علمی - تخصصی پوست و زیبایی - دندانپزشکی عراق

 
پیام رئیس کنگره
آقای دکتر فخرالدین ایرانی شاد

پیشرفتهای علمی در عرصه دندانپزشکی به همراه توسعه تکنولوژی، آینده ای فراتر از حد تصور را پیش روی جامعه انسانی قرار داده است.

تلفیق داشته های علمی اساتید و متخصصین محترم با تجربیات ارزشمند کسب شده در طول سالیان متمادی و تبادل آموخته های ارزشمند اساتید ایرانی و عراقی در یک رویداد علمی که با محوریت تازه های علمی دندانپزشکی مطرح می گردد یکی از بهترین و زیباترین ترکیبهای علمی خواهد بود که به برکت وجود نخبه های بزرگ اهل علم و دانش تحقق می یابد.

همایش تازه های علمی دندانپزشکی که به همت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشکده دندانپزشکی دانشگاه کوفه، انجمن دندانپزشکی نجف، بیمارستان امام علی علیه السلام نجف، جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، توسط موسسه آموزشی حکمت در نجف اشرف برگزار می گردد نشانگر ارتباط عمیق علمی بین اساتید دانشگاههای ایران و عراق و متخصصین دندانپزشکی از این دو کشور می باشد.

موسسه آموزشی حکمت یکی از بزرگترین و فعال ترین موسسات آموزشی در ایران می باشد.

بیش از ده سال سابقه فعالیت به همراه تجربیات ارزشمند موسسه و نیز بهره مندی از اساتید با تجربه، امکان مناسبی را برای توسعه این فعالیت ها در کشور عراق فراهم کرده است.

برگزاری دوره های کوتاه مدت و میان مدت آموزشی در سطوح تخصصی و فوق تخصصی دندانپزشکی کارشناسی و کارشناسی ارشد پرستاری و علوم پیراپزشکی و نیز تدوین دوره های کوتاه مدت مهارتی برای جوانان عزیز و جویای کار عراقی، با همکاری فعالان بخش آموزش از جمله فعالیت های این موسسه می باشد.

امید آنکه بتوانیم با مشارکت تمام عزیزان علمی، اساتید محترم دانشگاه ها و پزشکان و دندانپزشکان بزرگوار، گامی موثر و مفید در جهت ارتقاء سطح علمی و مهارتی دانش آموختگان رشته های مرتبط برداریم.

 

 

نامه دعوت به کنگره

 

 

 
 

 
 
 

نمادها